Saturday, May 15, 2010

"..says a shattered soul.."

My dreams ain't mine now,
My life ain't mine now..
Instead of love and care,
they gave me pain and tears..
They rule my life,
They ruined my life..
so many things to be shared;
but me, me is scared!
Doesn't have any clue;
where my soul shatters..
Darkness is scary;
and silence so weary;
eyes glitters, star twinkles;
and the moon giggles..
"Scared of being alone"
my heart cries.
fake comrades can never know;
my heart is empty and hollow..
Just need someone who care;
someone who have
these same feelings to share..
someone who can understand;
and hold my hand;
so that i would never feel alone again..

16 comments:

PULKIT said...

left me in wet eyes...
may someone love u too much...to ever sink so deep in questions and contemplations of sadness
tc dear

island of peace said...

very cute and touching. you will grow over these very soon.

wonderful piece.

Sankoobaba said...

"My dreams ain't mine now,My life ain't mine now."

nice

yeah u will find that *someone*

"someone who care;someone who have these same feelings to share"

some day!!

aritra the daydreamer said...

very touching but these phrase come in everyones life....
so just hang in there..u will see good times...

HaRy!! said...

:( !! makin the cartoonist to cry!

DuDo said...

Don't worry there are many who share the same thought flow as yours.... You are not alone...Even i feel the same sometimes... T_T

et said...

Hey, dont.let.go o_o

WINDOWLAD said...

Are you alright buddy??? I was moved by those lines... i just hope you're fine dear...

>kelvin

Leona said...

I realized that you have a lot of sad posts. I sincerely wish that you find that someone, and may your life be filled with happiness and laughter.

sakhii•• said...

wow!!...thta was wonderfuly xpressed pain;)

Madhu said...

sobs***

how r u and how r things at home.

Uve been awrded..:)

Jay said...

hey choco lover.......u seem so sweet.....
now listen to me........
everyone has someone on this earth....
if u break up wid someone then it might coz of ur future partners prayers.....
good luck

P.S: be +ve ....it heals....

♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫ ayu ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫ said...

aww..i wish i could find someone like that too so that i wont feel alone as well :p


btw go claim your award from me! :D

♥ Chocolate Lover ♥ said...

@ Pulkit
I'm sorry..didn't want to do so :(
and thanks for caring :)
love ya <3

@ Island of peace
I hope so :/
thanks for cring <3

@ Sankoo baba
thanks xD <3

@ Aritra
haha! thanks xD

@ Hary
I am so sorry :((
i didn't want to do so T__________T

@ Dudo
awww... x(

@ et
okay o.o

@ Kelvin
no..nothing is right..i cant handle this anymore :/ everything is so messed up! T______T
thanks for caring
love ya :) <3

@ Leona
you'll get more such posts from me :/ sorry and thanks =]

@ Sakshi
thanks =]

@ Madhu
hmmm.. not really fine but its okay :/ and thanks for the awrd xD
love ya <3

@ Jay
haha! thanks.. and i am trying to be positive <3

@ Ayu
haha! LOL *fingers crossed*
and thanks for the award
love ya <3

Vittaldas Prabhu said...

Nice, nice, nice! :-) Well done! All those fake people pretending to care! So true and real. A true person would know if you need company or be left alone. One who can sit with you and never speak, and knows mere presence can be of great solace to you.

♥ Chocolate bunny ♥ said...

@ vittaldas
thanks xD