Thursday, April 15, 2010

"..I'll disappear.."

Someday I'll disappear
leaving no traces behind..
But may be some tears,
some enchanting memories
and my absence in their life..
Let me cherish
these moments now
'cause may be tomorrow
I would be dead..


27 comments:

Koo said...

Nice! Live like we're dying :)

Bibhash k jha said...

hey whats wrong kid .. u all ri8 ?

read this post of mine .. it will help u a lot
http://bibhashkjha.blogspot.com/2010/04/cherish-good-memories.html

nitwit said...

hey are u okay....

Sankoobaba said...

really good...

"some tears,some enchanting memories"

perfect..
keep it up

☆Tharangni☆ said...

woah! the perfect way of telling the msg to live and cherish every single moment of ur life! :)

Chocolate Lover said...

@ Koo
thanx :)

@ Bibhash
nope T.T
I am not fine!

@ nitwit
no T.T

@ Sankoobaba
thanks x)

@ Tharangni
thanks! x)

ABHISHEK SiM said...

that's the way. live today.

PULKIT said...

:(
sad!

♫♪♥W!nK♥♪♫ said...

Live like it's your last day :)
DOn't let negative thoughts get into you. Be happy.
Now SMILE !!! Cause we bloggers love you and can't see you upset!!
*HUgz*

You Did Whaaat?! said...

I like your blog :) Check mine out:
www.youdidwhaaat.blogspot.com :)

wisewit said...

Hey, I have to admit I'm worried about you. I liked the poem, but . . . did I ever mention that I considered majoring in psychology before I went into Asian studies? I'm seeing some definite warning signs in your posts. If you're feeling depressed, you need to get help and suicide is not help.

Can you even remember a time when things weren't so bad? Probably not, of if you can, it probably feels hopelessly out of reach: that's the difference between depression and just feeling sad. And if you feel like everything's closing in on you and there's no way out, you really need to get help.

You probably don't know, but I came close to suicide when I was in the fourth grade, so I have some idea of what it's like. I've never written about it and I think my situation was different from yours, but, if you're interested, my story Outsider gives some hints of how I felt.

wisewit

DuDo said...

Really emo!!!! I hope u vent out all your pain and emotions through these posts... Coz writing and reaching your feelings to ur special ones eases out pain within and help u withstand the most painful situations. Hope your future sweet choco desserts posts be positive

Gud Luck

DuDo

Being Pramoda... said...

dont mind sis. it happens every now and then..:)

tristarfivestar said...

HI IM BACK!
hmmm your poem was really true and i missed them sooooooooooooooooooooooooooooooooooo much!
any way i think even if your feeling sad i applaud you for making yourself feel better by posting blogs other than smoking or taking drugs like others.
seriously its a great thing!
BTW i loved the way you just put those words into just small sentences...!

Chocolate Lover said...

@ Abhishek
yeah.. x)

@ Pulkit
hey.. how are you?
xD

@ Juhi
hehe1 I am smiling now xD

@ Youdidwhat
yea.. sure I will and keep visiting xD

Chocolate Lover said...

@ Wisewit
awwww.. thanks for caring x)
but seriously I am fine but yea.. I do feel sad at times..I am really sensitive and every little thing hurts me. and I am moody too so may be that's the reason :( I feel better after writing about my thoughts and feeling..
and yeah.. sometimes I do feel like to die but I cant hurt myself :P

@ Dudo
haha! you are going to find more emo stuffs! xP

@ Prams di
hi di..
yeah.. true :)

Chocolate Lover said...

@ Tristarfivestar
haha! so Raed is finally back xD
Welcome back *hugs*
I missed you sooooooooooooo much xD
haha! look I am a nice kido. xP

deepa kashyap said...

ur blog rocks dear..
keep smiling n blogging too :) :)

Chocolate Lover said...

@ deepa
haha! thanks! xD
keep visiting xD

Nipun said...

no no..
dont go..
i love reading u...:)
Be there to read me...:P

Lolz..

Cheer up girl!!

Cheers


Nuts

An Ordinary Gal said...

enjoy every moment of life whether its good or bad..

Ally said...

Your blog - Its a nice place to be =) Reflects your teenage emotions =)

nitwit said...

so do smthing plzzzzzzzz you know one thing haapy girls are prettiest one so plzzzzzzzzz be nice to yourself and the ones who like to see u happy

Chocolate Lover said...

@ Nipun
haha! I won't go anywhere..!
xD

@ Riya
yea..sure

@ Ally
thanks Ally!
glad you liked it x))
keep visiting :)

@ Nitwit
okay.. xD

wisewit said...

Well, I was hoping it was just something like that, but I'd rather worry too much when there wasn't a problem than not worry enough when there was.

wisewit

Vittaldas Prabhu said...

Strong words. Really strong words. Life is very unpredictable, so one must learn to count his blessings and live every moment of life. I really like the message.

Chocolate Lover said...

@ wisewit
haha! but seriously thanks for caring x)

@ Vittaldas
thanks! xD