Wednesday, March 3, 2010

Awards!!!!

I have recieved loads and loads of awards from everyone.
So here I go....

1st one is from Ayu :)) (She's an awesome writer)
Thankiyu! Ayu you are really sweet :))

Gr8 blogger friend, thank you and Best follower from Riya :)) (Awesome writer again!)
thankiyu Riya :))

Miss sunshine Award by Angel  and Riya:)) (Awesome blog mate)
Thanks angel!

Happy 101 award from Sankoo baba :)) (He's going to take me as a lyricist if ever makes a movie >_^)
Thankiyu Baba :P

The beautiful heart award from Riya and Vidya(She writes so well specially acrostics)
Thanks both. love ya guys!

So now guys Suprise!!! Awards from me :P

So the adorable blogger award goes to:


Ayu,Ambiguous_angel, Vidya, Riya, Sulagna di, Sunakshi di, Pria, Divya, Suruchi, Edxaii, Madhu, Juhi, Minnie runner, Pankhuri, Riddhi, Mads, Dhanya, Blog trotter, Ginger, Orange, Moonlight, Samadrita, Didz, Tharangni and Shas

Now the cool blogger award goes to:
Sankoo baba, Shravan, Vittaldas, Kelvin, Selenium, Abhishek, Nipun, Leo, Raveblast, Sandeep, Randeep, Freelancer, Pulkit, Karan, Anoop, Neeraj, Hary, Ajai, Aman, Oxymoron, and Toon India.

PS. I know I was supposed to do some tags which were with the tag. Sorry, I would do it in my next blog post :)
PPS. Sorry about the link :(
PPPS. check out previous post here

37 comments:

☆Tharangni☆ said...

Awww!!! hey Thanks!!! :) :)

>>As in reply to my post<<
@Choco:Thanks :) I'll do my best! :)

CutePriya said...

Many congratulations to you....very..Very Well Deserved...

vidya said...

:)
Waiting to hear about you in the forthcoming tags..
Thanks for the cute award. Tk care

Sankoobaba said...

!!thanks a lot!!!!! for the award!!

Leo said...

Shriti is in sharing mood with awards! :D Thanks for that! :)

Congratulations for all those awards that you got! :) Hope you get many more!

WINDOWLAD said...

Hi CL,

O, you're such a generous blogmate and friend... thank you for the award a million times...!!!:)

...and you deserve all those awards...co'z you're wonderful in so many ways and you write so many good thoughts as well... cheers!!!:)

Good day!!!:)

Blessings!!!:)

>Kelvin

Pria said...

yaaayyy.. party!!! \:D/

sulagna ™ said...

and i want to thank my mom dad my hairdresser, my bai and my husband...thank you...you have made me feel so special :) :)

Heyii Shri how were the exams baby?

suruchi said...

Thanks Choco...
The rest....
My smile shall say it all
:-)))))))))))))
U are bahuuuuuuuuuuut adorable too:-)

Madhu said...

thansk a ton..congos for that cute awards..hey that madhu is me..or is there another such madhu eher..i hope not!

Vittaldas Prabhu said...

Congratulations on a truck load of awards that you have received. :-) And, thanks for the Cool Blogger Award. I really appreciate it.

Riddhiculuos said...

dhanyawad. and congrats.. its award all the way... school mein itne milte hein kya ladki? :)

Sunakshi said...

thank you so much sweety.

Nipun said...

thnx choco!!
I was out from a long time..
Couldnt read your other posts..
Will be regular again..:)

Keep writing..

Cheers

Nuts

Shas said...

Congrats!! for getting the awards.

Thanks a ton for giving me one. I was completely taken aback by surprise. It was completely unexpected.

ambiguous_angel said...

i thanked you for this, didn't I?
if not..thanks a million!

Samadrita said...

Aww how cute.Thanks a lot girl :)
I'll do an awards post soon myself.There will be a li'l something for everyone in that.Cheers!

Mads said...

awww u worked so hard yaar for this! thanks a lot :) :*
ur adorable too! muah! sorry for not reading ur posts regularly...busy with studies :(

Anoop said...

thanks Choco :D

oRange* said...

awwh thank you!
and congrats! :)

karan a said...

Itni Shiddat se maine tujhe paane ki koshish ki hai; ki har zarre ne mujhe tumse milane ki saajish ki hain...hahaha.... Thnx a lot for the cool award! My first, how do I display it in my blog and how do I create for others...plz enlighten as I am first timer for awards thing... Thnx.

Sjmach said...

Thank You!!

Sjmach said...

Thank You!!

HaRy!! said...

thankqqqqqqqqqqqqqqqq

♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫ ayu ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫ said...

wow..i am included here~!! thank you so much!! ^_^

MinnieRunner said...

Wow Thanks! I'm an adorable blogger! Will post it on my Not So Personal blog ;D

Sorcerer said...

hey!! iam back after a long time..
nice to see that you have kept the pace.
:)
will go through the old posts i missed

congrats and you really deserve it!

Chocolate Lover said...

@ Tharangni
welcome dear :)

@ Cute priya
thank you sooo much :)

@ Vidya
hehe! yeah sure! and welcome! :)

@ Sankoo baba
welcome :)

@ Leo
yup! I am! welcome and thank you :))

Chocolate Lover said...

@ Kelvin
awww.. thank you kelvin you are an awesome blog mate too :))

@ Pria
congrats for the award aur ha mujhe bhi party chahiye :P

@ Sulagna di
hehehehe!
exams toh abhi start bhi nhi hua!! -__-

@ Suruchi
welcome :)

@ Madhu
yup its you!!

Chocolate Lover said...

@ Vittaldas
welcome :))

@ Riddhi
ha! kabhi kabhi galti se ek do mil jate hai :P

@ Sunakshi di
welcome :))

@ Nipun
first of all welcome back!
good to know that you are back!

@ Shas
thank you and welcome :)

@ Angel
you are always welcome :)

Chocolate Lover said...

@ Samadrita
welcome :)

@ Mads
welcome and its okay :)

@ Anoop
welcome :)

@ Orange
welcome :)

@ Karan
haha! yeah sure! :))

@ Sandeep
welcome :))

Chocolate Lover said...

@ Hary
welcome :))

@ Ayu
you are always welcome dear :)

@ Minnie runner
you are always welcome :))

@ Sorcy
welcome back!
missed you :)

simplethingsinmind said...

whoa! congrats to all the awards that you got :)

Chocolate Lover said...

hey!
welcome to my blog :))
hope to c u more :)

Randeep said...

I hv been awarded!! ohh dearie.. I didn see. I was busy with work. THANKS A LOT... And congrats. Keep writing..

Cheers
Randeep

Amnn.......//1! said...

hey thanks .. !!!:)))
it means a lot to me ,,,

Amnn.......//1! said...

hey thanks .. !!!:)))